|  Hering Mónika
 gyógypedagógus,
 TSMT terapeuta,
 AIT hallásterapeuta
 
 
  
 
  | 
 Gyógypedagógusként végeztem a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógia Tanárképző Főiskolán, majd az ELTE-n posztgraduális diplomát szereztem. Óvodavezetőként több évig dolgoztam az autista és  középsúlyosan értelmi sérült gyermekek ellátását végző  pesterzsébeti Benedek Elek Óvoda, Általános Iskola, Speciális Szakiskola és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézményben. Szakmai továbbképzéseken  Tervezett Szenzomotoros Tréning terapeuta és gyógyúszás foglalkoztató (HRG) végzettséget szereztem. A BHRG Alapítvány munkájába is bekapcsolódok. A szülőknek hasznos ismereteket nyújtó Carol Kranowitz "Zűr-zavaros gyermek" című könyvének kiadását szakmai lektorként segítettem.
       Gyógypedagógusként és   anyaként folyamatosan kerestem a hatékony módszereket a megkésett  beszédfejlődésű, a szenzoros ingerfeldolgozási problémával küzdő és az autista  gyermekek hatékonyabb fejlesztéséhez. Úgy tapasztaltam, hogy egy ember viselkedését nagymértékben  meghatározza a hallása. Szoros kapcsolat figyelhető meg a külvilág hangjainak  érzékelése, és az ezzel kapcsolatos egyéni reakciók között, így a hallási  ingerfeldolgozás minősége sok esetben meghatározó beszéd, magatartás-, pszichés  és  tanulási problémák esetében. Ezért fordultam a hallásterápia, az AIT felé, és szereztem AIT-FST practitioner képesítést is.   Mindennapi munkámat a korai fejlesztés területén ezeknek az ismereteknek és tapasztalatoknak alkalmazásával végzem. .     | 
  További információk: Magyar AIT/FST szövetség honlapja
 
 
  A hallási érzékelés a szenzoros integráció egyik fontos területe
 
 
 
  Berard AIT és Stehli
 a Youtube-on
 angol nyelven
 
 
 
 |